Autor |
Wiadomość |
|
vandal1234
Nowicjusz
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:23, 01 Mar 2008 Temat postu: MK 4 fatality |
|
|
witam. mam taki problem w tej grze otóż nie moge zrobić fatality które kończą się na UP+(jakiś klawisz)
np: Scorpion: B, F, D, U+HP
Sonya: U, D, D, U+HK
próbowałem je różnie zrobić ale bez skutku. prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Shang Tsung
Obrońca ziemi
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pit III
|
Wysłany: Sob 13:52, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Tak na marginesie to ja tez mam taki problem i to nie tylko w MK4, katowalem i katowalem i nie wychodza mi te z klawiszem UP
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dantos
Przyjaciel Imperatora
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:12, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Radze trzymać blok przy tych fatalach ,wtedy postać nie będzie skakać a kombinacja do wykonania ,będzie porostasza.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
vandal1234
Nowicjusz
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:28, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
dantos. niestety twój sposób nie działa
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
LK-9T9
Przyjaciel Imperatora
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:43, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
przytrzymaj blok, B, F, D, U, pusc blok, HP
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
vandal1234
Nowicjusz
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:25, 01 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
LK-9T9 napisał: przytrzymaj blok, B, F, D, U, pusc blok, HP |
ta technika działa na scorpionie i liu kangu ale na soni raydenie i fujinie nie działa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vandal1234 dnia Sob 21:37, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mkmaniak
Czempion Mortal Kombat
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:45, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
vandal1234 napisał: LK-9T9 napisał: przytrzymaj blok, B, F, D, U, pusc blok, HP |
ta technika działa na scorpionie i liu kangu ale na soni raydenie i fujinie nie działa |
Wiesz co, jak włączysz MK to wciśnij F2, poszukaj tam opcji fatality i włącz je na frendly, wtedy bardziej wchodzą.
Ja nie wiem jak może nie wychodzić, bo nie mam włączonych frendly, a Scorpem robie bez żadnego bloku, ale tak błyskawicznie wciskam te klawisze, że on nawet nie podskakuje tylko odrazu robi.
A co do Sonyi, Raidena i Fujina to radzę podejść do przeciwnika, następnie odskoczyć i w trakcie, gdy wojownik będzie w powietrzu dosyć szybko wklepać kombinacje i jeżeli się uda, to zaraz jak tylko stanie na ziemi zrobi fatality.
Ja tak robie z wieloma fatalami np. Scorpa (jedynką), Kaila, Jarka itp. Zawsze wychodzi.
No, może z Fujinem i raidenem jest trochę gorzej, ale z Raidenem dlatego, że on ma też teleport D+U i czasami nie wychodzi.
ps. Napisz, czy zadziałało.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
H! Vltg3
Przyjaciel Imperatora
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:23, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no dobra, ale nie tylko w tej grze sa takie kłopoty. w mkt też mam z tym problem: np. chcac reptile'm zniknąć trzeba zrobić: U, D, HK.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mkmaniak
Czempion Mortal Kombat
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:34, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
_NoobSaibot napisał: no dobra, ale nie tylko w tej grze sa takie kłopoty. w mkt też mam z tym problem: np. chcac reptile'm zniknąć trzeba zrobić: U, D, HK. |
Ja w poradniku do MK2 czytałem, że aby zniknąć Reptilem trzeba trzymać blok, bo tam w dwójce też solucja jest podobna w MKT, więc spróbuj tak.
Właściwie, to ja zaraz też spróbuję, ale tu myślę, że tylko blok się powinno trzymać i zrobić po tym U, D, HK.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
LK-9T9
Przyjaciel Imperatora
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 395
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:41, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja to was nie rozumiem, tez mialem kiedys z tym problemy, zwlaszcza ze znikaniem reptile'a, ale potem dowiedzialem sie jak trzeba to robic i od tego czasu wychodzi na 200%!
moze robicie to za wolno? pocwiczcie timing lepiej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
_cyBeR_
Dziecko Neo
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Z turnieju MK :)
|
Wysłany: Pon 16:51, 03 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Racja sektor.
Kiedyś też się dziwiłem co do jasnej K****y czemu nie działa fatality ? Za wolno poprostu to robiłem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
VerminatorX
Starszy Bóg
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1293
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:00, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
zawsze uważałem że czwórka jest zbyt szybka troche xD
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mkmaniak
Czempion Mortal Kombat
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:39, 06 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
VerminatorX napisał: zawsze uważałem że czwórka jest zbyt szybka troche xD |
Coooo?
Chłopie, błagam, mógłbyś nakręcić filmik jak w MK4 grasz, bo nie wierzę, że umiesz to robić.
MK4 za szybkie, no ciekawe to co ja mam o Trilogy powiedzieć, a zwłaszcza o Shao Hamie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
VerminatorX
Starszy Bóg
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1293
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:05, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
chodziło mi o to że jest postacie są nienaturalnie sprawne ruchowo (np. że ktoś ci biegnie do tyłu itp.)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mkmaniak
Czempion Mortal Kombat
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:02, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
VerminatorX napisał: chodziło mi o to że jest postacie są nienaturalnie sprawne ruchowo (np. że ktoś ci biegnie do tyłu itp.) |
Ach. Eee, ale ja nie zauważyłem, no ale każdy ma swoje zdanie.
koniec
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
vandal1234
Nowicjusz
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:38, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
na tym friendly fatality nie wychodzi mi fatal od soni. raz mi wyszedł tym sposobem o ktorym mowil mkmaniak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vandal1234 dnia Pon 12:38, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mkmaniak
Czempion Mortal Kombat
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 832
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:14, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Hehehehe, taki detal.
Wiecie, jak się robi fatal1 Reptile'a na poziomie właśnie frendly?
Poprostu podbiegamy i wciskamy górę.
Yhhyhy, Reptile obgryzie głowę przeciwnika.
ps. Spróbujcie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|