Autor |
Wiadomość |
|
Sub _ Zero
Imperator

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:53, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ciągle w Konqueście nie mogę jednej rzeczy znaleźć ale to nie temat o MKA tylko MK4 .Czuję że gdyby ten program MK : E był łatwiejszy w obsłudze to mugeny by nie powstawały w grafice 2D tylko 3D . 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
|
Zayl
Strażnik Porządku

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Vault 13
|
Wysłany: Pon 17:59, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sądzisz że gościowie co robią MKP X[cholera wie czy to 4.9863978136471 czy już 6] nie są obeznani w programistyce? raczej nie chce im się na nowe tory przestawiać bo 2D miało dusze a 3D już niezawsze
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dantos
Przyjaciel Imperatora

Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:49, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Tu nie chodzi o to czy gra miała by dusze czy nie ,tylko po prostu mugen nie obsługuje silników 3d.Jest to program/język który został stworzony tylko i wyłącznie do programowania gier 2d(specjalnie użyłem słowa gier ponieważ mugen to nie tylko bijatyki ale również platformówki, strzelanki i wiele innych ).
Więc jeżeli ktoś by zapragną "mugena w 3d" musiał by po prostu napisać od podstaw nowy silnik ,który był by równie elastyczny i prosty jak mugen a dodatkowo obsługiwał by Enginy 3d .
Oczywiście istnieją specjalne programy do tworzenia bijatyk 3d ,ale z tego co wiem nie są one tak przystępne i popularne jak mugen.No i gry stworzone w takich programach z pewnością nie są tak proste do z edytowania jak te co zostały stworzone w mugenie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Strażnik Porządku

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Vault 13
|
Wysłany: Pon 19:16, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
mi chodzi o to że jestli n lat robisz już Mugena to nie ma bata no - musiałeś sięczegoś z programistyki nauczyć. albo leń albo wielki fan 2D nie przejdzie - przy możliwości - na tworzenie czegoś więcej - imo.
SF4 mam nadzieje że pokaże że tworzenie gier 2D na przestarzałym silniku jest nonsensem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
VerminatorX
Starszy Bóg

Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:05, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
1.Offtop
2.Wracając do MK4/Gold, AI wrogów jest wg mnie totalnie zje****, Wróg CPU może np. blokować podcinki bez kucania -.-
Dzisiaj grając w MK Gold (tak Sub, Gold ) ostro sie wpieniłem, kiedy Goro po moim uppercucie jeszcze nie upadł a już zrobił step outa unikając rzuconej w niego broni, pwned -.-
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sub _ Zero
Imperator

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:23, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to raczej nie AI jest zjechane tylko skrypty Mimo wszystko ,TA wersja powinna wyjść na PC a nie te MK4 pełne bugów graficznych i syfu 
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
H! Vltg3
Przyjaciel Imperatora

Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:47, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mimo wszystko mysle ze ktos powinien zripowac MKG na PC... Choc nie weim czy to mozliwe...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sub _ Zero
Imperator

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:08, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe jak najbardziej ,ale pewnie nikt się na tym nie zna ,a jak już zna to pewnie mu się nie będzie chciało albo nie będzie miał na to czasu .
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
VerminatorX
Starszy Bóg

Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:15, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro serię 2D odświeżają przez mugeny to może znajdzie się jakaś grupa zapaleńców co się za to wezmą, nadzieję można mieć.
PS: W ogóle debilnym posu... decyzją było wydanie Golda tylko na DC.
BTW: jest jakiś emulator Arcade co emuluje MK4? zobaczyłbym różnicę.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Strażnik Porządku

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Vault 13
|
Wysłany: Czw 15:30, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
z perspektywy czasu decyzja wydaje się jeszcze głupsza ze względu na śmierć konsoli DC, żeby byla jeszcze jakaś która jest z nią kompatybilna ale nie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
H! Vltg3
Przyjaciel Imperatora

Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:45, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
VerminatorX napisał: BTW: jest jakiś emulator Arcade co emuluje MK4? zobaczyłbym różnicę. |
Sa już romy mk4 do mame, ale jakośc jest tragiczna, powerbarów wogóle nie ma... i przez obrz co chwile przebiegają jakieś poziome linie...
http://www.youtube.com/watch?v=yIzx6b_195w
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Strażnik Porządku

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Vault 13
|
Wysłany: Pią 16:24, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
grafika wyglada... całkiem nietragicznie, najbardziej te paski bolą i brak cieni.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
H! Vltg3
Przyjaciel Imperatora

Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:29, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zayl napisał: grafika wyglada... całkiem nietragicznie, najbardziej te paski bolą i brak cieni. |
czy ja coś wspomniałem o grafice...
ale przyznam ze dużo nie brakuje aby doprowadzić mk4 na mame do takiego stanu jak są teraz poprzednie gry z pod znaku smoka... Jakby popracował nad tymi powerbarami, coś poradził na te paski i poprawił kilka szczegółów to było by dobrze...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
VerminatorX
Starszy Bóg

Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:33, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cienie mi nie przeszkadzają, i tak były hu****e na PC (kilka połączonych kwadratów, mogliby zrobić poprostu ciemny okrąg pod postacią i byłoby gut.
eee to w automatowej wersji były takie powerbary czy to tylko niedopatrzenie emulacji?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Strażnik Porządku

Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Vault 13
|
|
Powrót do góry |
|
|
H! Vltg3
Przyjaciel Imperatora

Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:26, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A to nawet nie jest wersja na psx, tylko na n64... ja teroche grałem na n64 w mk4... I zauważam różnice między wersją na psx. Jest inna rozdzielczośc ekranu, na psx, nie ma takich "zaciemnień" jak przechodzimy do nastepnej postaci [chodzi mi o to że jak już ma przejśc do walki, to zdjęcia postaci na słupkach robą się czarne], a w wersji na psx tego nie ma... zresztą to widac ze koles na filmiku używa emulatora project64...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hien0
Wojownik

Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Ice Pit
|
Wysłany: Nie 16:35, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jak się gra na prawdziwym Nintendo 64 to takich rzeczy nie ma, gram w MK4 na tej konsoli od 10 lat.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|