|
Najciekawsze Patenty przykuwające do Gry |
|
Autor |
Wiadomość |
|
shinobi
Wojownik
![Wojownik Wojownik](http://img212.imageshack.us/img212/2431/20br3.png)
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 1:57, 05 Mar 2009 Temat postu: Najciekawsze Patenty przykuwające do Gry |
|
|
Proponuje na wskazanie najlepszych patentów w historii gier wszelkiego gatunku!
>Parę moich ulubionych, z których chciał bym zobaczyć kiedyś pełną GRĘ:
+ Super,Hiper szybkie Combosy i Speciale (Bijatyki 2D)
+ Rzuty, Reversale, Swobodne przemieszczanie po Arenie (Bijatyki 3D i chodzone)
+ Walka z większą ilością przeciwników, Interaktywne Areny, możliwość znalezienia lub zaopatrzenia się w broń Białą (Bitki chodzone)
+ Parkour, wspinaczka, płynne przemieszczanie się po terenie (jak: Assessins Creed,ShinobiDo)
+ Podkradanie się do wroga, planowanie akcji, wykorzystywanie terenu na swoją korzyść, podkładanie pułapek i wykrywanie wrogich (Stealth)
+ Kreowanie statystyk postaci przez elementy ekwipunku, odnoszącego się także do wizerunku postaci
+ Konsekwencje działań i podejmowanie decyzji wpływające na rozwój fabularny
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Sub _ Zero
Imperator
![Imperator Imperator](http://img486.imageshack.us/img486/6900/adminrv3.png)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:55, 05 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
zły dział ,przenoszę ,a wypowiem się jak wrócę ze szkoły bo za chwile musze wychodzić.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragoon
Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](http://img128.imageshack.us/img128/9443/nowicjuszot4.png)
Dołączył: 28 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:05, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
>
- Uniwersalne drzewka rozwoju, pozwalające w równym stopniu stworzyć postać pvp i pvm. - mmorpg
- BALANS! Pełen, konkretny balans, bez pieprzenia "ja rozwalę wszystkich bo mam lepszą klasę/rasę" - wszystkie gatunki
- Dynamiczny rozwój postaci, od atrybutów, umiejętności, perków, jak i do wyposarzenia - np, procentowy rozwój walki bronią białą - jak w Darkfallu
- Wysokie straty związane ze śmiercią postaci, nie pozwalające na 'ot tak' cofanie się. - mmorpg
- Związek wyborów i ich odbicia w przyszłej grze (teraz kogoś zabiłeś, później gonią cię za to inni zabójcy, itp) - wszystkie gatunki
- Wysoki stopień trudności. (Jakoś nie zauważyłem żebym jakoś nad to się namęczył przechodząc takiego Assasins Creeda, albo Mass Effecta) - kiedyś to był stopień trudności. - wszystkie gatunki
- Porywająca fabuła - wszystkie gatunki, przykłady BG, BG2, ICWD, ICWD2, ME
- Niekoniecznie parkour i wspinaczka, ale omijanie łagodnych przeszkód - do dzisiaj denerwuje mnie jak wiedźmin podczas walki skacze jak głupii, a gdy sprawa przybierze pokojowy obrót, nie może przeskoczyć durnej barierki sięgającej kolan żeby pójść na skróty.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
shinobi
Wojownik
![Wojownik Wojownik](http://img212.imageshack.us/img212/2431/20br3.png)
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:31, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
- Też zgadzam się do powyższych patentów, jeśli chodzi jeszcze o rozwój postaci, to właśnie dobre by było coś w rodzaju rozgałęzienia ścieżki zdobywanych zdolności (żeby za każdym podejściem do gry dało się stworzyć indywidualny charakter), a nie jak w wielu RPG po dłuższym pakowaniu da się wykreować przepakowanego kozaka i strategia idzie na bok, bo wystarczy klepać wkoło "Attack,Attack "... No i ten rozwój faktycznie powinien być szybszy, przez co większość rpg'ów staje się zbyt monotonna i nachalnie wydłuża czas gry.
- Jeszcze chciałem zwrócić uwagę na coś takiego jak "Interaktywna Animacja". Z rozwojem obecnych gier widać coraz większe jej uwypuklenie, czego najlepszym przykładem jest obecny Assassins Creed. Nie chodzi tu tylko o Parkour, ale przede wszystkim o naturalność w poruszaniu się głównego bohatera. Np. jak nieraz irytuje to jak w większości gier, postać zahaczy się o jakąś przeszkodę i na chama próbuje ją przebiec jak by miała bieżnie pod nogami. Tak jak w grach wykorzystujących system "Havok", na postać środowisko ma większy wpływ np. stopy względem podłoża czy bardziej efektowne i niepowtarzalne upadki postaci. Oprócz tego powinno być tak że kiedy idę w stronę jakiegoś obiektu, to postać interaktywnie z nim współgra, kiedy idę w stronę ławki czy krzesła-postać siada, kiedy idę w stronę drabiny - postać wchodzi na nią, kiedy idę w stronę ściany - postać przykleja się do niej. Uproszcza to sterowanie i zmniejsza obłożenie klawiatury.
-GTA IV ma takom (niby dokładną) fizykę, a takie cyrki nadal istnieją (szczególnie irytuje to w multi).
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boy 99
Generał Armii
![Generał Armii Generał Armii](http://img49.imageshack.us/img49/2725/55cf6.png)
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pieczary wesołego dzika Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:04, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A myślałem, że nie można już z niczym świeżym na SMK wejść.... Ja chciałbym cudownego, w pełni interaktywnego, nowego Gothica. Płynnie działającego, z nienaganną grafiką, konkretny "balans", nie jak w G3, gdzie sam wyzwalałeś miasto pełne orków..... Co jeszcze, ciekawa fabuła, wiele możliwości ukończenia i spory wybór broni oraz pancerz, czy też czarów. Ogólnie to chcę Gothica idealnego, takiego jaki powinien być, z taką historią i tysiącami porad, jakie ślą gracze ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sub _ Zero
Imperator
![Imperator Imperator](http://img486.imageshack.us/img486/6900/adminrv3.png)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:16, 06 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
coś Ci się pomyliło ,to nie temat "co byś chciał w najnowszym gothicu" tylko rzeczy które wg Ciebie przykuwają uwagę do gier , czyli fabuła ,stabilność itp.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Boy 99
Generał Armii
![Generał Armii Generał Armii](http://img49.imageshack.us/img49/2725/55cf6.png)
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 450
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z pieczary wesołego dzika Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:26, 07 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
No akurat moją uwagę przyciągnęły tylko : seria Gothic i Kroniki Riddicka, może FIFA..... tak więc te rzeczy przykuły by moją uwagę. Bo w kronikach, jakoś nic bym nie zmieniał ![Jezyk](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_tongue.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
shinobi
Wojownik
![Wojownik Wojownik](http://img212.imageshack.us/img212/2431/20br3.png)
Dołączył: 30 Sty 2009
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:28, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
- Od czasu GTA 3d, szczególną uwagę przyciąga swoboda rozgrywki w postaci otwartego świata. W przypadku np. pierwszych dwóch odsłon Tenchu na Psx'a, gra miała jakoś więcej miodu niż te ukazane na Ps2. Większość poziomów była bardziej otwarta i wszystkie miejsca łatwiej dostępne. W wersji na Ps2 czuje się bardziej jak ciągnięty po sznurku przez ograniczoną rozległość świata, a w Tenchu FS to już całkowicie odczuwam klaustrofobię.
- Dzisiaj, współczesna generacja konsol (sprzętu), pokazała dość sporo: niemal renderowaną grafikę, wysoką rozdzielczość, realistyczną fizykę, większą pojemność nośnika (blueray) i wielkie otwarte tereny w grach. Obecnie najbardziej chciał bym zagrać w skradankę rozgrywaną w otwartym świecie, w klimacie feudalnej Japonii z wyższym AI przeciwników (żeby przynajmniej mieli zmysł słuchu). Assassin's Creed był piękny, ale cała rozgrywka zupełnie denna. Tenchu to świetna rozgrywka, jednak takie ograniczenia i pewne niedopracowania nie pozwalają się nią w pełni cieszyć.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sub _ Zero
Imperator
![Imperator Imperator](http://img486.imageshack.us/img486/6900/adminrv3.png)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:36, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
shinobi napisał: Assassin's Creed był piękny, ale cała rozgrywka zupełnie denna. Tenchu to świetna rozgrywka, jednak takie ograniczenia i pewne niedopracowania nie pozwalają się nią w pełni cieszyć. |
Ograniczona czy nie ograniczona ,AC to gniot i tyle przy Tenchu. Assassin może i ma swobodę ,ale po ch*j nam ona skoro w tej grze praktycznie nie mamy co robić ? Nudne bieganie po mapie i skoki siary... Tak w ogóle to fajnie że pod każdą wieżą/budowlą z której go wykonujemy ZAWSZE stoi wóz z sianem. Gra mogła by coś osiągnąć natomiast twórcy dali dupy .
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
VerminatorX
Starszy Bóg
![Starszy Bóg Starszy Bóg](http://img49.imageshack.us/img49/3741/100rp4.png)
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 1293
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tam, gdzie konie gwiżdzą na palcach Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:20, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wymienię 2 patenty w grach FPS które chciałbym ujrzeć, może są trochę dziwne ale co mi tam
1.Gordon Freeman nosi okulary. Duuuże. Half-Life to FPS, chciałbym aby była widoczna oprawka, a za nią widok rozmazany (wada wzroku).
2.FPS - widok z oczu, a mruganie to gdzie?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sub _ Zero
Imperator
![Imperator Imperator](http://img486.imageshack.us/img486/6900/adminrv3.png)
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 3044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: w Was tyle zła ? Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:05, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
VerminatorX napisał:
1.Gordon Freeman nosi okulary. Duuuże. Half-Life to FPS, chciałbym aby była widoczna oprawka, a za nią widok rozmazany (wada wzroku).
|
Też nad tym kiedyś rozmyślałem ,ciekawym patentem było by brudzenie się szkiełek oraz spadanie okularów z nosa ,tylko pytanie - skąd brać nowe? Sklepy z okularami dla Gordona musiały by się pojawić co krok w HL ![Wesoly](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_smile.gif)
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zayl
Strażnik Porządku
![Strażnik Porządku Strażnik Porządku](http://img529.imageshack.us/img529/5256/moderatorjw4.png)
Dołączył: 06 Lip 2007
Posty: 1044
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Vault 13
|
Wysłany: Pon 19:48, 26 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ale tak jakby raz albo dwa razy w ciagu fabuły za sprawą odpowiedniego skryptu Gordi spadł gdzies i potłukł okulary i musiał przez 1 poziom napierdzielac albo ze stłuczonymi szkłami albo z rozmazanym obrazem bylo by... ;>
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|